Skip to main content
მარკეტინგი12.11.2025106 ნახვა

B2Me: როგორ ცვლის ხელოვნური ინტელექტი პერსონალიზებული მარკეტინგის მომავალს

ხელოვნური ინტელექტი ცვლის მარკეტინგის სამყაროს, გადაგვყავს რა დემოგრაფიული სეგმენტაციიდან ინდივიდუალურ ქცევაზე დაფუძნებულ პერსონალიზებულ მიდგომაზე.

B2Me: როგორ ცვლის ხელოვნური ინტელექტი პერსონალიზებული მარკეტინგის მომავალს

თანამედროვე მარკეტინგში მნიშვნელოვანი ცვლილებები ხდება - დემოგრაფიული სეგმენტაციიდან ინდივიდუალურ ქცევაზე დაფუძნებულ მიდგომაზე გადასვლა. ეს არის B2Me მარკეტინგის ახალი ერა, სადაც ხელოვნური ინტელექტი წამყვან როლს ასრულებს.\n\nტრადიციული მარკეტინგული პერსონები, როგორიცაა „მარკეტინგის მაიკი

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

ნულოვანი კლიკების ეპოქა: როგორ უნდა დაიგეგმოს SEO ბიუჯეტი გავლენისთვის და არა ტრაფიკისთვის
მარკეტინგი

ნულოვანი კლიკების ეპოქა: როგორ უნდა დაიგეგმოს SEO ბიუჯეტი გავლენისთვის და არა ტრაფიკისთვის

ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში SEO-ს მთავარი მიზანი ტრაფიკის გენერირება აღარ არის. სტატიაში საუბარია, თუ როგორ უნდა შეიცვალოს ბიუჯეტირების მიდგომა.

11.11.2025
პანიკა უსაფუძვლოა: Google 2026 წელს სტრუქტურირებული მონაცემების გამოყენებას არ ამცირებს
მარკეტინგი

პანიკა უსაფუძვლოა: Google 2026 წელს სტრუქტურირებული მონაცემების გამოყენებას არ ამცირებს

Google-ის ბლოგპოსტმა გამოიწვია მცდარი შთაბეჭდილება, თითქოს სტრუქტურირებული მონაცემები 2026 წლიდან აღარ იქნება მნიშვნელოვანი. სინამდვილეში, ცვლილებები მხოლოდ იშვიათად გამოყენებულ ტიპებს ეხება.

11.11.2025
დიდი ენობრივი მოდელები და SEO: დროა, კონტენტის სტრატეგია გადავაფასოთ?
მარკეტინგი

დიდი ენობრივი მოდელები და SEO: დროა, კონტენტის სტრატეგია გადავაფასოთ?

დიდი ენობრივი მოდელების ეპოქაში SEO სტრატეგიები იცვლება. გაიგეთ, რატომ არის ბრენდის ხსენება უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე პირდაპირი ტრაფიკი.

11.11.2025