Skip to main content
სტარტაპი16.8.202515 ნახვა

ინდური Rapido საკვების მიწოდების სერვისით Swiggy-სა და Zomato-ს უპირისპირდება

ინდური სატრანსპორტო პლატფორმა Rapido საკვების მიწოდების სერვისს იწყებს და ბაზრის ლიდერებს Swiggy-სა და Zomato-ს კონკურენციას უწევს

ინდური Rapido საკვების მიწოდების სერვისით Swiggy-სა და Zomato-ს უპირისპირდება

ინდური სატრანსპორტო პლატფორმა Rapido ბენგალურუში საკვების მიწოდების სერვისის ტესტირებას იწყებს, რითაც ბაზრის ლიდერებს Swiggy-სა და Zomato-ს კონკურენციას გაუწევს. კომპანიამ პილოტური პროექტი ქალაქის სამ მთავარ უბანში დაიწყო.

Rapido-მ საკვების მიწოდების სერვისისთვის შვილობილი კომპანია Ctrlx Technologies დააფუძნა, რომელიც Ownly-ის სახელით იმუშავებს. აღსანიშნავია, რომ Swiggy ამჟამად Rapido-ს აქციების 12%-ს ფლობს და უკვე განაცხადა, რომ ინტერესთა კონფლიქტის გამო ინვესტიციის გადახედვას გეგმავს.

Ownly-ის აპლიკაცია მომხმარებლებს რესტორნების საკვებს Swiggy-სა და Zomato-სთან შედარებით 15%-ით იაფად სთავაზობს. ეს შესაძლებელი გახდა იმით, რომ კომპანია რესტორნებისგან კომისიას არ იღებს და მხოლოდ ფიქსირებულ გადასახადს აწესებს თითო შეკვეთაზე.

Rapido-ს ინდოეთის მასშტაბით დაახლოებით 10 მილიონი სატრანსპორტო საშუალება ჰყავს, მათ შორის 5-6 მილიონი მოტოციკლი. კომპანია საკვების მიწოდებისთვის სწორედ ამ მოტოციკლების ფლოტს გამოიყენებს, პარალელურად კი ტაქსისა და საკურიერო მომსახურებასაც განაგრძობს.

ინდოეთის ონლაინ საკვების მიწოდების ბაზარი 2030 წლისთვის 23 მილიარდ დოლარს მიაღწევს. ამჟამად Zomato ბაზრის 58%-ს აკონტროლებს, Swiggy კი - 42%-ს. Rapido-მ დღემდე 574 მილიონი დოლარის ინვესტიცია მოიზიდა და 250-ზე მეტ ქალაქში ოპერირებს, სადაც დღიურად 3.5 მილიონ მგზავრობას ახორციელებს.