Skip to main content
ხელოვნური ინტელექტი18.12.20250 ნახვა

Meta-ს AI სათვალეები ახალ ფუნქციას იძენს: უკეთესი სმენა ხმაურიან გარემოში

Meta-ს ჭკვიანი სათვალეების განახლება მომხმარებლებს ხმაურიან ადგილებში საუბრის გარჩევაში დაეხმარება და Spotify-ს ვიზუალურ კონტენტთან დააკავშირებს.

Meta-ს AI სათვალეები ახალ ფუნქციას იძენს: უკეთესი სმენა ხმაურიან გარემოში

კომპანია Meta-მ თავისი ხელოვნური ინტელექტის მქონე სათვალეებისთვის მნიშვნელოვანი განახლება დააანონსა, რომელიც მომხმარებლებს ხმაურიან გარემოში საუბრის უკეთ აღქმაში დაეხმარება. კომპანიის განცხადებით, ეს ფუნქცია თავდაპირველად ხელმისაწვდომი იქნება Ray-Ban Meta და Oakley Meta HSTN-ის მოდელებისთვის აშშ-სა და კანადაში.

ამასთან ერთად, სათვალეები კიდევ ერთ სიახლეს იძენს, რომელიც Spotify-სთან ინტეგრაციას გულისხმობს. მომხმარებლებს შეეძლებათ მოუსმინონ მუსიკას, რომელიც მათ ამჟამინდელ ხედვის არეალში არსებულ ობიექტს შეესაბამება. მაგალითად, თუ ალბომის გარეკანს უყურებთ, სათვალე შემოგთავაზებთ ამ შემსრულებლის სიმღერას, ხოლო თუ საჩუქრებით მორთულ ნაძვის ხეს, შესაძლოა, საახალწლო მელოდია ჩაირთოს.

მიუხედავად იმისა, რომ Spotify-ს ფუნქცია უფრო გასართობ ხასიათს ატარებს, ის კარგად აჩვენებს Meta-ს სტრატეგიას, დააკავშიროს ის, რასაც ადამიანები ხედავენ, მათ აპლიკაციებში არსებულ მოქმედებებთან. ამის ფონზე, საუბრის გაუმჯობესების ფუნქცია გაცილებით პრაქტიკული ჩანს.

ეს ტექნოლოგია, რომელიც პირველად Meta-ს Connect კონფერენციაზე წარადგინეს, სათვალის ღია ტიპის დინამიკებს იყენებს იმ ადამიანის ხმის გასაძლიერებლად, ვისაც ესაუბრებით. Meta-ს ცნობით, მომხმარებლებს შეეძლებათ ხმის გაძლიერების დონის რეგულირება სათვალის მარჯვენა ყურის საყრდენზე თითის გასმით ან მოწყობილობის პარამეტრებიდან.

ეს შესაძლებლობა მომხმარებლებს საშუალებას მისცემს, ხმის დონე ზუსტად მოარგონ კონკრეტულ გარემოს, იქნება ეს ხალხმრავალი რესტორანი, ბარი, კლუბი თუ საზოგადოებრივი ტრანსპორტი. რა თქმა უნდა, ფუნქციის ეფექტიანობა რეალურ პირობებში ტესტირებას საჭიროებს.

აღსანიშნავია, რომ სმენის გაუმჯობესებისთვის ჭკვიანი აქსესუარების გამოყენების იდეა მხოლოდ Meta-ს არ ეკუთვნის. Apple-ის AirPods-ს უკვე აქვს „საუბრის გაძლიერების“ (Conversation Boost) ფუნქცია, რომელიც თანამოსაუბრეზე ფოკუსირებას უწყობს ხელს, ხოლო Pro მოდელებმა ცოტა ხნის წინ კლინიკური დონის სასმენი აპარატის მხარდაჭერაც მიიღეს.

სანამ საუბრის გაუმჯობესების ფუნქცია მხოლოდ აშშ-სა და კანადაში იქნება ხელმისაწვდომი, Spotify-ს ინტეგრაცია ინგლისურ ენაზე გაცილებით მეტ ბაზარზე გავრცელდება. მათ შორისაა ავსტრალია, ავსტრია, ბელგია, ბრაზილია, კანადა, დანია, ფინეთი, საფრანგეთი, გერმანია, ინდოეთი, ირლანდია, იტალია, მექსიკა, ნორვეგია, ესპანეთი, შვედეთი, არაბთა გაერთიანებული საამიროები, დიდი ბრიტანეთი და აშშ.

პროგრამული უზრუნველყოფის განახლება (v21) პირველ რიგში ხელმისაწვდომი გახდება Meta-ს „ადრეული წვდომის პროგრამის“ (Early Access Program) მონაწილეებისთვის, რაც მომლოდინეთა სიაში ჩაწერასა და დამტკიცებას მოითხოვს. მოგვიანებით კი ის უფრო ფართო აუდიტორიისთვისაც გავრცელდება.

წყარო: TechCrunch AI
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

Adobe-ს ხელოვნური ინტელექტის სკანდალი: კომპანიას პირატული წიგნების გამოყენებაში ადანაშაულებენ
ხელოვნური ინტელექტი

Adobe-ს ხელოვნური ინტელექტის სკანდალი: კომპანიას პირატული წიგნების გამოყენებაში ადანაშაულებენ

ტექნოლოგიურ გიგანტ Adobe-ს კლასობრივ სარჩელში ადანაშაულებენ ავტორთა ნაშრომების უკანონო გამოყენებაში ხელოვნური ინტელექტის მოდელის გასაწვრთნელად.

18.12.2025
Amazon ხელოვნური ინტელექტის მიმართულებას აძლიერებს: ახალ ორგანიზაციას AWS-ის ვეტერანი უხელმძღვანელებს
ხელოვნური ინტელექტი

Amazon ხელოვნური ინტელექტის მიმართულებას აძლიერებს: ახალ ორგანიზაციას AWS-ის ვეტერანი უხელმძღვანელებს

Amazon-მა ხელოვნური ინტელექტის ახალი ორგანიზაცია შექმნა, რომელსაც AWS-ის აღმასრულებელი პიტერ დესანტისი უხელმძღვანელებს. კომპანია AI-ში პოზიციებს აძლიერებს.

17.12.2025
Google-მა ახალი AI მოდელი, Gemini 3 Flash, წარადგინა და მას Gemini-ს აპლიკაციის ძირითად მოდელად აქცევს
ხელოვნური ინტელექტი

Google-მა ახალი AI მოდელი, Gemini 3 Flash, წარადგინა და მას Gemini-ს აპლიკაციის ძირითად მოდელად აქცევს

Google-მა ახალი, სწრაფი და იაფი AI მოდელი Gemini 3 Flash გამოუშვა, რომელიც Gemini-ს აპლიკაციაში უკვე ძირითადი მოდელია და კონკურენტებს უსწრებს.

17.12.2025