Skip to main content
სტარტაპი17.11.2025136 ნახვა

Ocean - ახალი აპლიკაცია Gmail-ის მომხმარებლებისთვის: ელფოსტის მართვა, დავალებები და შეხვედრების დაგეგმვა ერთ სივრცეში

ახალი აპლიკაცია Ocean Gmail-ის მომხმარებლებს სთავაზობს ელფოსტის მართვის, დავალებების ორგანიზებისა და შეხვედრების დაგეგმვის ინოვაციურ ინსტრუმენტებს ერთ სივრცეში.

Ocean - ახალი აპლიკაცია Gmail-ის მომხმარებლებისთვის: ელფოსტის მართვა, დავალებები და შეხვედრების დაგეგმვა ერთ სივრცეში

პროდუქტიულობის ახალი აპლიკაცია Ocean იწყებს მუშაობას, რომელიც Gmail-ის მომხმარებლებს სთავაზობს ელფოსტის ეფექტურ მართვას, შეტყობინებების დავალებებად გარდაქმნას და შეხვედრების დაგეგმვის გამარტივებულ სისტემას.

Ocean-ის შემქმნელებმა, მარტინ დუფორტმა და შოპიფაის თანადამფუძნებელმა სკოტ ლეიკმა, გადაწყვიტეს არა Gmail-თან კონკურენცია, არამედ მასთან ინტეგრაცია. ისტორიულად, მსგავსი აპლიკაციები წარმატებული აღმოჩნდა - Yahoo-მ Xobni 60 მილიონ დოლარად შეიძინა, Microsoft-მა კი Accompli-ში 200 მილიონი გადაიხადა.

აპლიკაცია მუშაობს Gmail და Google Workspace ანგარიშებთან, საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს გარდაქმნან ელფოსტები დავალებებად და მოახდინონ მათი ორგანიზება. ჩაშენებული დავალებების მენეჯერი საშუალებას იძლევა შეიქმნას ფორმატირებული დავალებები, დაინიშნოს ვადები და მოხდეს მათი კატეგორიზაცია.

Ocean-ის გამორჩეული ფუნქციაა შემომავალი წერილების ფილტრაცია კატეგორიების მიხედვით - პირველადი გამომგზავნები, რეგულარული კონტაქტები და სპამ-ფილტრში მოხვედრილი მნიშვნელოვანი წერილები. აპლიკაცია ასევე გთავაზობს გამოწერების მართვის ინსტრუმენტებს.

შეხვედრების დაგეგმვის ფუნქციონალი საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს მარტივად გააზიარონ თავისუფალი დრო, დაბლოკონ გარკვეული პერიოდები და ავტომატურად დაგზავნონ მოწვევები. დადასტურებული შეხვედრები ავტომატურად ემატება კალენდარს.

კომპანია გეგმავს წლის ბოლომდე გამოუშვას Mac-ის აპლიკაცია iCloud სინქრონიზაციით. შემოსავლის მოდელი ეფუძნება Ocean Blue წევრობას, რომელიც ღირს 67 დოლარი და მოიცავს ერთი წლის განახლებებს. როგორც დუფორტი აღნიშნავს, ეს არის ფრიმიუმ მოდელი - ძირითადი ფუნქციები უფასოა, ხოლო პრემიუმ ფუნქციები, მათ შორის AI-ზე დაფუძნებული ელფოსტის შეჯამება, ხელმისაწვდომია Blue წევრობით.

დაინტერესებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ გამოიყენონ 14-დღიანი უფასო საცდელი პერიოდი, რომელიც ავტომატურად არ გადადის ფასიან გამოწერაში.

წყარო: TechCrunch Startups
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

დანიურმა FlatPay-მ მილიარდიან შეფასებას მიაღწია — როგორ გეგმავს სტარტაპი ევროპის ბაზრის შეცვლას
სტარტაპი

დანიურმა FlatPay-მ მილიარდიან შეფასებას მიაღწია — როგორ გეგმავს სტარტაპი ევროპის ბაზრის შეცვლას

დანიურმა ფინტექ-სტარტაპმა FlatPay-მ, რომელიც მცირე ბიზნესს ემსახურება, €1.5 მილიარდის შეფასებას მიაღწია და ევროპაში მასშტაბურ გაფართოებას გეგმავს.

17.11.2025
JPMorgan-ი თაღლითობაში მსჯავრდებული სტარტაპის დამფუძნებლის 142-მილიონიანი იურიდიული ხარჯების გადახდაზე უარს ამბობს
სტარტაპი

JPMorgan-ი თაღლითობაში მსჯავრდებული სტარტაპის დამფუძნებლის 142-მილიონიანი იურიდიული ხარჯების გადახდაზე უარს ამბობს

JPMorgan Chase-ი სასამართლოს გადაწყვეტილებას ასაჩივრებს, რომელიც ბანკს სტარტაპ Frank-ის დამფუძნებლის, ჩარლი ჯევისის, იურიდიული ხარჯების დაფარვას ავალდებულებს.

16.11.2025
სტარტაპი

ტექნოლოგიური სექტორის რყევები: 2024 წლის მასშტაბური დათხოვნების სრული ქრონიკა

2024 წელს ტექნოლოგიურ სექტორში მასობრივი დათხოვნები გრძელდება. Google, Amazon, Microsoft და სხვა გიგანტები ათასობით თანამშრომელს უშვებენ.

15.11.2025