Skip to main content
მარკეტინგი20.12.20250 ნახვა

Ahrefs-ის კვლევა: Google-ის AI ფუნქციები მსგავს პასუხებს სხვადასხვა წყაროდან ქმნიან

Ahrefs-ის ახალი კვლევის თანახმად, Google-ის AI Mode და AI Overviews ხშირად მსგავს პასუხებს აგენერირებენ, მაგრამ სრულიად განსხვავებულ URL-ებს იყენებენ წყაროდ.

Ahrefs-ის კვლევა: Google-ის AI ფუნქციები მსგავს პასუხებს სხვადასხვა წყაროდან ქმნიან

Ahrefs-ის მიერ გამოქვეყნებული ახალი მონაცემების თანახმად, Google-ის AI Mode და AI Overviews ფუნქციებს შეუძლიათ ერთი და იმავე საძიებო მოთხოვნისთვის შინაარსობრივად მსგავსი პასუხები დააგენერირონ, თუმცა ამისთვის სრულიად განსხვავებულ წყაროებს დაეყრდნონ.

ანგარიში, რომელიც Ahrefs-ის ბლოგზე გამოქვეყნდა, ეფუძნება კომპანიის Brand Radar ინსტრუმენტის მეშვეობით შეგროვებულ 2025 წლის სექტემბრის აშშ-ის მონაცემებს. ანალიზის ფარგლებში, მკვლევრებმა შეადარეს AI Mode-ისა და AI Overview-ის პასუხები იდენტურ საძიებო მოთხოვნებზე.

კვლევის ავტორებმა დეტალურად შეისწავლეს 730,000 წყვილი საძიებო მოთხოვნა კონტენტის მსგავსების დასადგენად. ამასთანავე, ციტირებისა და URL-ების ანალიზისთვის მათ 540,000 წყვილი მოთხოვნა განიხილეს, რათა დაედგინათ, თუ რა წყაროებს იყენებდა თითოეული AI ფუნქცია.

კვლევის მთავარი მიგნებაა, რომ Google-ის ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული პასუხები ხშირად მნიშვნელობით ერთმანეთს ემთხვევა, მაგრამ ციტირებული ვებგვერდები განსხვავდება. ეს ანალიზი ნათლად აჩვენებს, რომ AI Mode და AI Overviews ინფორმაციის წყაროებს განსხვავებულად არჩევენ.

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
მარკეტინგი

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი

შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

19.12.2025
ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
მარკეტინგი

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?

გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

19.12.2025
13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
მარკეტინგი

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს

შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.

18.12.2025