Google Ads-ი ახალ კრეატიულ და ომნიარხულ ინსტრუმენტებს ნერგავს
Google-მა წარადგინა მნიშვნელოვანი განახლებები Ads და YouTube პლატფორმებზე, მათ შორის ახალი კრეატიული ინსტრუმენტები, ომნიარხული ოპტიმიზაცია და გაფართოებული ბიუჯეტირების შესაძლებლობები.

Google-მა მნიშვნელოვანი განახლებები წარადგინა Ads და YouTube პლატფორმებზე, რომელიც მოიცავს კრეატიულ, ომნიარხულ, ლოიალურობის და ბიუჯეტირების ახალ ფუნქციონალს. კომპანია აცხადებს, რომ ეს ინსტრუმენტები დაეხმარება ბიზნესებს რეკლამების ეფექტურად მართვაში როგორც ონლაინ, ისე ფიზიკურ მაღაზიებში.
Asset Studio-ში ინტეგრირდება გენერაციული ხელოვნური ინტელექტის ახალი ინსტრუმენტები, რომლებიც Imagen 4-ის ტექნოლოგიაზეა დაფუძნებული. Product Studio-ში მომხმარებლებს შეეძლებათ პროდუქტების ფონების მასშტაბურად შეცვლა, სურათებისა და ტექსტის მოკლე ვიდეოებად გარდაქმნა და კამპანიის კონცეფციების ავტომატური შეთავაზებების მიღება.
Demand Gen-ის განახლებული ვერსია უკვე ოპტიმიზაციას გააკეთებს ჯამურ გაყიდვებზე ონლაინ, აპლიკაციებში და ფიზიკურ მაღაზიებში. ასევე შესაძლებელი იქნება ლოკალური შეთავაზებების გამოყენება ახლომდებარე მყიდველებისთვის.
YouTube-ზე იხსნება Creator partnerships hub, რომელიც გაამარტივებს ბრენდებისა და კონტენტის შემქმნელების თანამშრომლობას. YouTube Masthead-ზე დაემატება შოპინგის ფუნქცია, რაც საშუალებას მისცემს ბრენდებს წარმოაჩინონ კონკრეტული პროდუქტები.
Google ასევე აფართოებს კამპანიის ჯამური ბიუჯეტების ფუნქციონალს Search, Performance Max და Shopping-ზეც. მომხმარებლებს შეეძლებათ დააყენონ საწყისი და საბოლოო თარიღები, ასევე ჯამური ბიუჯეტი 3-დან 90 დღემდე პერიოდისთვის.
ახალი ლოიალურობის ფუნქციები საშუალებას მისცემს ბიზნესებს აჩვენონ წევრებისთვის განკუთვნილი ფასები და მიწოდების პირობები. Performance Max-ში და Standard Shopping-ში ხელმისაწვდომი იქნება ლოიალურობის რეჟიმი მომხმარებელთა შენარჩუნების მიზნებისთვის.
მსგავსი სტატიები

რატომ არ ჩანხართ AI ძიებაში? დაფარული ტექნიკური პრობლემები, რომლებიც თქვენს ბრენდს ანადგურებს
ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში Google-ის მაღალი რეიტინგი წარმატებას აღარ ნიშნავს. აღმოაჩინეთ, როგორ ანადგურებს დაფარული ტექნიკური პრობლემები თქვენი ბრენდის ხილვადობას.

ხელოვნური ინტელექტის ბრმა წერტილები: როგორ ანგრევს LLM-ი საძიებო სისტემებს და რა უნდა იცოდეს SEO სპეციალისტმა
LLM-ების ბრმა წერტილები: როგორ იწვევს ხელოვნური ინტელექტი ბიზნესის კოლაფსს, ავრცელებს დეზინფორმაციას და ქმნის რეალურ საფრთხეებს.

ChatGPT-სა და OpenAI-ის API-ს მუშაობაში მასშტაბური ხარვეზია: ფაილების ატვირთვა და API მოთხოვნები შეფერხდა
OpenAI-ის სისტემებში, მათ შორის ChatGPT-სა და API-ში, მასშტაბური შეფერხება დაფიქსირდა, რამაც ფაილების ატვირთვისა და Batch API-ის მუშაობის პრობლემები გამოიწვია.