Google Ads-ი ახალ კრეატიულ და ომნიარხულ ინსტრუმენტებს ნერგავს
Google-მა წარადგინა მნიშვნელოვანი განახლებები Ads და YouTube პლატფორმებზე, მათ შორის ახალი კრეატიული ინსტრუმენტები, ომნიარხული ოპტიმიზაცია და გაფართოებული ბიუჯეტირების შესაძლებლობები.

Google-მა მნიშვნელოვანი განახლებები წარადგინა Ads და YouTube პლატფორმებზე, რომელიც მოიცავს კრეატიულ, ომნიარხულ, ლოიალურობის და ბიუჯეტირების ახალ ფუნქციონალს. კომპანია აცხადებს, რომ ეს ინსტრუმენტები დაეხმარება ბიზნესებს რეკლამების ეფექტურად მართვაში როგორც ონლაინ, ისე ფიზიკურ მაღაზიებში.
Asset Studio-ში ინტეგრირდება გენერაციული ხელოვნური ინტელექტის ახალი ინსტრუმენტები, რომლებიც Imagen 4-ის ტექნოლოგიაზეა დაფუძნებული. Product Studio-ში მომხმარებლებს შეეძლებათ პროდუქტების ფონების მასშტაბურად შეცვლა, სურათებისა და ტექსტის მოკლე ვიდეოებად გარდაქმნა და კამპანიის კონცეფციების ავტომატური შეთავაზებების მიღება.
Demand Gen-ის განახლებული ვერსია უკვე ოპტიმიზაციას გააკეთებს ჯამურ გაყიდვებზე ონლაინ, აპლიკაციებში და ფიზიკურ მაღაზიებში. ასევე შესაძლებელი იქნება ლოკალური შეთავაზებების გამოყენება ახლომდებარე მყიდველებისთვის.
YouTube-ზე იხსნება Creator partnerships hub, რომელიც გაამარტივებს ბრენდებისა და კონტენტის შემქმნელების თანამშრომლობას. YouTube Masthead-ზე დაემატება შოპინგის ფუნქცია, რაც საშუალებას მისცემს ბრენდებს წარმოაჩინონ კონკრეტული პროდუქტები.
Google ასევე აფართოებს კამპანიის ჯამური ბიუჯეტების ფუნქციონალს Search, Performance Max და Shopping-ზეც. მომხმარებლებს შეეძლებათ დააყენონ საწყისი და საბოლოო თარიღები, ასევე ჯამური ბიუჯეტი 3-დან 90 დღემდე პერიოდისთვის.
ახალი ლოიალურობის ფუნქციები საშუალებას მისცემს ბიზნესებს აჩვენონ წევრებისთვის განკუთვნილი ფასები და მიწოდების პირობები. Performance Max-ში და Standard Shopping-ში ხელმისაწვდომი იქნება ლოიალურობის რეჟიმი მომხმარებელთა შენარჩუნების მიზნებისთვის.
მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.