Skip to main content
მარკეტინგი20.12.2025102 ნახვა

Google Gemini-ს აუდიო ფაილების მხარდაჭერა - მომხმარებელთა ყველაზე მოთხოვნადი ფუნქცია დაემატა

Google Gemini-მ აუდიო ფაილების მხარდაჭერა დაამატა. უფასო მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომია 10-წუთიანი, ხოლო ფასიანი ვერსიებისთვის - 3-საათიანი აუდიო ფაილების დამუშავება.

Google Gemini-ს აუდიო ფაილების მხარდაჭერა - მომხმარებელთა ყველაზე მოთხოვნადი ფუნქცია დაემატა

Google-მა თავის Gemini აპლიკაციაში ახალი მნიშვნელოვანი ფუნქციონალი დანერგა - აუდიო ფაილების ატვირთვის შესაძლებლობა, რომელიც კომპანიის განცხადებით, მომხმარებელთა მხრიდან ყველაზე მოთხოვნადი ფუნქცია იყო.

Google Labs-ისა და Gemini-ს ვიცე-პრეზიდენტმა, ჯოშ ვუდვარდმა სოციალურ ქსელ X-ზე განაცხადა: "ახლა უკვე შეგიძლიათ ნებისმიერი ფაილი ატვირთოთ @GeminiApp-ში. მათ შორის, ყველაზე მოთხოვნადი ფუნქცია: აუდიო ფაილების მხარდაჭერა უკვე ხელმისაწვდომია!"

უფასო მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომია 10-წუთიანი აუდიო ფაილების დამუშავება თითო მოთხოვნაზე, ხოლო ფასიან ვერსიებში შესაძლებელია სამ საათამდე ხანგრძლივობის ფაილების გამოყენება. სისტემა ასევე მხარს უჭერს ZIP არქივებს, რაც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, ერთდროულად რამდენიმე აუდიო ჩანაწერი ატვირთონ.

ახალი ფუნქციონალი განსაკუთრებით სასარგებლო იქნება მარკეტინგის სპეციალისტებისა და კონტენტის შემქმნელი გუნდებისთვის. მათ შეუძლიათ პირდაპირ Gemini-ში ატვირთონ ჩანაწერები ანალიზისთვის, შეჯამებისთვის და კონტენტის გადამუშავებისთვის, დამატებითი ინსტრუმენტების გამოყენების გარეშე.

ეს განახლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია პოდკასტების, ვებინარების, ინტერვიუებისა და მომხმარებელთა ზარების ჩანაწერებზე მომუშავე გუნდებისთვის. მათ შეუძლიათ სრული ინტერვიუ გადააქციონ შოუს ჩანაწერებად, ციტატებად ან სამუშაო ვერსიად ერთ სივრცეში.

სისტემა საშუალებას იძლევა ერთ მოთხოვნაზე 10-მდე ფაილი აიტვირთოს. მომხმარებლებს ასევე შეუძლიათ აუდიო ფაილებთან ერთად დამატებითი კონტექსტური ინფორმაციაც მიაწოდონ Gemini-ს, რაც უზრუნველყოფს უფრო ზუსტ და ხარისხიან შედეგებს.

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
მარკეტინგი

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი

შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

19.12.2025
ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
მარკეტინგი

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?

გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

19.12.2025
13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
მარკეტინგი

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს

შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.

18.12.2025