Skip to main content
მარკეტინგი17.11.20251 ნახვა

Google Finance ხელოვნური ინტელექტის ახალ შესაძლებლობებს ამატებს: Deep Search და პროგნოზირების ბაზრების მონაცემები

Google Finance რთული კვლევებისთვის Deep Search-ს, პროგნოზირების ბაზრების მონაცემებსა და შემოსავლების გაუმჯობესებულ მონიტორინგს ნერგავს.

Google Finance ხელოვნური ინტელექტის ახალ შესაძლებლობებს ამატებს: Deep Search და პროგნოზირების ბაზრების მონაცემები

Google Finance-ი თავის პლატფორმას ხელოვნური ინტელექტის (AI) მძლავრი ინსტრუმენტებით აფართოებს. კომპანიამ დააანონსა ისეთი სიახლეები, როგორიცაა Deep Search ფუნქცია, პროგნოზირების ბაზრების მონაცემების ინტეგრაცია და კომპანიების ფინანსური ანგარიშგების მონიტორინგის გაუმჯობესებული სისტემა. ეს განახლებები პლატფორმას საბაზისო საბაზრო მონაცემების მიმწოდებლიდან მრავალსაფეხურიანი კვლევისა და პროგნოზირების მძლავრ ინსტრუმენტად აქცევს.

ახალი ფუნქცია, Deep Search, მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მიიღონ პასუხები რთულ ფინანსურ შეკითხვებზე. სისტემა ერთდროულად ასობით ძიებას ახორციელებს და სხვადასხვა წყაროდან მიღებულ ინფორმაციას აანალიზებს. მომხმარებელს შეუძლია დასვას დეტალური შეკითხვა და აირჩიოს Deep Search-ის ოფცია, რის შემდეგაც Gemini-ის მოდელები რამდენიმე წუთში სრულყოფილ, წყაროებით გამყარებულ პასუხს აგენერირებენ.

„ამის შემდეგ, ჩვენი მოწინავე Gemini მოდელები შეუდგებიან მუშაობას, განახორციელებენ ერთდროულად ასობით ძიებას და დააკავშირებენ ერთმანეთისგან განსხვავებულ ინფორმაციას, რათა რამდენიმე წუთში სრულად ციტირებული, ამომწურავი პასუხი შექმნან“, — წერს რობერტ დანეტი, Google Search-ის პროდუქტის მენეჯმენტის დირექტორი. პროცესის მიმდინარეობისას მომხმარებელს შეუძლია ნახოს კვლევის გეგმაც.

Deep Search-ის ფუნქციაზე წვდომა თავდაპირველად Google Finance-ის ექსპერიმენტული ვერსიის, Labs-ის მომხმარებლებისთვის იქნება შესაძლებელი. აღსანიშნავია, რომ Google AI Pro და AI Ultra-ს გამომწერები ძიების უფრო მაღალი ლიმიტებით ისარგებლებენ. ეს ფუნქცია მნიშვნელოვნად ამცირებს სხვადასხვა წყაროდან ფინანსური მონაცემების შეგროვებისთვის საჭირო დროს.

კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი სიახლე პროგნოზირების ბაზრების მონაცემების დამატებაა ისეთი პლატფორმებიდან, როგორიცაა Kalshi და Polymarket. მომხმარებლებს შეეძლებათ პირდაპირ საძიებო ველიდან მოითხოვონ ინფორმაცია მომავალი საბაზრო მოვლენების შესახებ და იხილონ მიმდინარე ალბათობები და ისტორიული ტენდენციები. მაგალითად, შესაძლებელია ისეთი შეკითხვის დასმა, როგორიცაა: „როგორი იქნება მშპ-ს ზრდა 2025 წლისთვის?“.

Google-მა ასევე გააუმჯობესა კორპორატიული შემოსავლების ანგარიშგების მონიტორინგის ფუნქციები. განახლება მოიცავს პირდაპირ აუდიო სტრიმებს, რეალურ დროში ტრანსკრიპტებსა და ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებულ ანალიზს კომპანიების კვარტალური ანგარიშგების დროს. Earnings ჩანართში ნაჩვენები იქნება დაგეგმილი ზარები და მათი პირდაპირი ეთერი.

ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული ანალიზი „ერთი შეხედვით“ (At a glance) სექციაში განთავსდება და განახლდება ანგარიშგებამდე, მის დროს და მის შემდეგ, ახალი ამბებისა და ანალიტიკოსების რეაქციების საფუძველზე. მომხმარებლებს შეეძლებათ შეადარონ ფინანსური მონაცემები ისტორიულ შედეგებს, ნახონ მაჩვენებლები მოლოდინებთან შედარებით და მიიღონ წვდომა ოფიციალურ დოკუმენტაციაზე, მათ შორის SEC-ის ფორმებზე.

ახალი ფუნქციების გავრცელება უახლოეს კვირებში დაიწყება, პირველ ეტაპზე კი მათზე წვდომა Labs-ის მომხმარებლებს ექნებათ აშშ-ში. დაგეგმილია ფუნქციების საერთაშორისო მასშტაბით გაფართოებაც. ამასთან, Google Finance-ი ამ კვირიდან ინდოეთშიც გახდა ხელმისაწვდომი ინგლისურ და ჰინდი ენებზე, რაც პლატფორმის პირველი საერთაშორისო გაფართოებაა აშშ-ის ფარგლებს გარეთ. ინდოეთის ბაზრისთვის თავდაპირველად ხელმისაწვდომი იქნება სერვისის საბაზისო ვერსია.

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

რატომ არ ჩანხართ AI ძიებაში? დაფარული ტექნიკური პრობლემები, რომლებიც თქვენს ბრენდს ანადგურებს
მარკეტინგი

რატომ არ ჩანხართ AI ძიებაში? დაფარული ტექნიკური პრობლემები, რომლებიც თქვენს ბრენდს ანადგურებს

ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში Google-ის მაღალი რეიტინგი წარმატებას აღარ ნიშნავს. აღმოაჩინეთ, როგორ ანადგურებს დაფარული ტექნიკური პრობლემები თქვენი ბრენდის ხილვადობას.

17.11.2025
ხელოვნური ინტელექტის ბრმა წერტილები: როგორ ანგრევს LLM-ი საძიებო სისტემებს და რა უნდა იცოდეს SEO სპეციალისტმა
მარკეტინგი

ხელოვნური ინტელექტის ბრმა წერტილები: როგორ ანგრევს LLM-ი საძიებო სისტემებს და რა უნდა იცოდეს SEO სპეციალისტმა

LLM-ების ბრმა წერტილები: როგორ იწვევს ხელოვნური ინტელექტი ბიზნესის კოლაფსს, ავრცელებს დეზინფორმაციას და ქმნის რეალურ საფრთხეებს.

17.11.2025
ChatGPT-სა და OpenAI-ის API-ს მუშაობაში მასშტაბური ხარვეზია: ფაილების ატვირთვა და API მოთხოვნები შეფერხდა
მარკეტინგი

ChatGPT-სა და OpenAI-ის API-ს მუშაობაში მასშტაბური ხარვეზია: ფაილების ატვირთვა და API მოთხოვნები შეფერხდა

OpenAI-ის სისტემებში, მათ შორის ChatGPT-სა და API-ში, მასშტაბური შეფერხება დაფიქსირდა, რამაც ფაილების ატვირთვისა და Batch API-ის მუშაობის პრობლემები გამოიწვია.

15.11.2025