InDrive-ის ამბიციური გეგმა: როგორ აპირებს კომპანია „სუპერ აპლიკაციად" გარდაქმნას
მსოფლიოში მეორე ყველაზე პოპულარული სატრანსპორტო აპლიკაცია InDrive „სუპერ აპლიკაციად" გარდაქმნას გეგმავს და სერვისების გაფართოებას იწყებს ყაზახეთიდან

მსოფლიოში მეორე ყველაზე პოპულარული სატრანსპორტო აპლიკაცია InDrive მნიშვნელოვან ცვლილებებს გეგმავს. კომპანია, რომელიც აზიისა და ლათინური ამერიკის ბაზრებზე ფასების შეთავაზების მოდელით გახდა ცნობილი, ახლა „სუპერ აპლიკაციად" გარდაქმნას აპირებს.
კომპანიის პირველი ნაბიჯი ყაზახეთში პროდუქტების მიწოდების სერვისის დანერგვა გახდა. მომდევნო 12 თვის განმავლობაში InDrive გეგმავს მსგავსი სერვისების გაშვებას ბრაზილიაში, კოლუმბიაში, ეგვიპტეში, პაკისტანში, პერუსა და მექსიკაში.
„როდესაც მომხმარებლები უფრო ხშირად იყენებენ ჩვენს სერვისს, ისინი უფრო დიდხანს რჩებიან ეკოსისტემაში და უფრო ლოიალურები ხდებიან," - განაცხადა InDrive-ის ზრდის განვითარების დირექტორმა ანდრის სმიტმა.
ყაზახეთში კომპანიამ უკვე დაიწყო საკვები პროდუქტების მიწოდების სერვისი, სადაც 5,000-ზე მეტი პროდუქტის 15 წუთში მიწოდებას სთავაზობს მომხმარებლებს. პილოტურმა პროექტმა 83%-იანი მომხმარებელთა კმაყოფილების მაჩვენებელი აჩვენა.
კომპანია ამჟამად 982 ქალაქში ოპერირებს 48 ქვეყანაში და 8 მათგანში ლიდერის პოზიციას იკავებს. ყაზახეთი პირველ ქვეყანად შეირჩა „სუპერ აპლიკაციის" სტრატეგიისთვის, რადგან ამ ქვეყანაში კომპანიას ყველაზე დიდი გუნდი ჰყავს და ციფრული სერვისების მოხმარების მკვეთრი ზრდა შეინიშნება.
2023 წლის ნოემბერში InDrive-მა გამოაცხადა 100 მილიონი დოლარის საინვესტიციო ფონდის შექმნა, რომლის 30% უკვე „სუპერ აპლიკაციის" სტრატეგიაზეა მიმართული.
ინდოეთის ბაზარზე კომპანიას გარკვეული გამოწვევები აქვს. აპლიკაციის ჩამოტვირთვების რაოდენობა 22.6%-ით შემცირდა, მაშინ როცა კონკურენტებმა Uber-მა და Ola-მ მნიშვნელოვან ზრდას მიაღწიეს.
მომავალში InDrive გეგმავს ფინანსური სერვისების დამატებასაც. უკვე ბრაზილიასა და მექსიკაში მძღოლებს შეუძლიათ მცირე სესხების აღება აპლიკაციის მეშვეობით. კომპანია ასევე გეგმავს მიკრომობილობის სერვისების დანერგვას და ადგილობრივ ბიზნესებთან თანამშრომლობის გაფართოებას.