Skip to main content
მარკეტინგი20.12.20250 ნახვა

Microsoft-ის კვლევა: მომხმარებლები Copilot-ს მოწყობილობის მიხედვით განსხვავებულად იყენებენ

Microsoft-მა 37.5 მილიონი ჩეთი გააანალიზა და დაადგინა, რომ მომხმარებლები Copilot-ს დესკტოპსა და მობილურზე სრულიად განსხვავებული მიზნებისთვის იყენებენ.

Microsoft-ის კვლევა: მომხმარებლები Copilot-ს მოწყობილობის მიხედვით განსხვავებულად იყენებენ

Microsoft-ის მიერ ჩატარებული ახალი კვლევის თანახმად, ხელოვნური ინტელექტის ასისტენტის, Copilot-ის, გამოყენების ხასიათი პირდაპირ არის დამოკიდებული იმაზე, თუ რა მოწყობილობას იყენებს მომხმარებელი — დესკტოპ კომპიუტერს თუ მობილურ ტელეფონს.

კომპანიამ იანვრიდან სექტემბრის ჩათვლით პერიოდში Copilot-თან განხორციელებული 37.5 მილიონი საუბრის ნიმუში გააანალიზა. კვლევის მთავარი მიზანი იყო სამომხმარებლო ქცევის პატერნების შესწავლა სხვადასხვა მოწყობილობასა და დღის მონაკვეთების მიხედვით.

კვლევის ავტორების განმარტებით, საუბრების თემისა და მიზნის მიხედვით კლასიფიკაციისთვის გამოყენებული იყო მანქანური კლასიფიკატორები. ხაზგასმით აღინიშნა, რომ შეტყობინებების ანალიზი ადამიანის ჩარევის გარეშე განხორციელდა.

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
მარკეტინგი

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი

შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

19.12.2025
ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
მარკეტინგი

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?

გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

19.12.2025
13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
მარკეტინგი

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს

შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.

18.12.2025