OpenAI-ში ChatGPT-ის პიროვნულობაზე პასუხისმგებელი გუნდი რეორგანიზდება
OpenAI ახორციელებს Model Behavior გუნდის რეორგანიზაციას, რომელიც ChatGPT-ის პიროვნულ თვისებებზეა პასუხისმგებელი. გუნდი უერთდება Post Training-ის ჯგუფს ახალი ხელმძღვანელობით.

ტექნოლოგიური გიგანტი OpenAI ახორციელებს Model Behavior გუნდის რეორგანიზაციას, რომელიც კომპანიის ხელოვნური ინტელექტის მოდელების ინტერაქციულ თვისებებზეა პასუხისმგებელი. ინფორმაცია TechCrunch-მა მოიპოვა.
აგვისტოს მემორანდუმის თანახმად, რომელიც კომპანიის კვლევების ხელმძღვანელმა მარკ ჩენმა თანამშრომლებს გაუგზავნა, 14 მკვლევრისგან შემდგარი Model Behavior გუნდი უერთდება Post Training-ის გუნდს. ეს უკანასკნელი პასუხისმგებელია AI მოდელების გაუმჯობესებაზე მათი საწყისი ტრენირების შემდეგ.
ცვლილებების ფარგლებში, Model Behavior გუნდი ახლა ანგარიშვალდებული იქნება მაქს შვარცერის წინაშე, რომელიც Post Training-ის ხელმძღვანელია. გუნდის დამფუძნებელი ლიდერი, ჯოან ჯანგი, გადადის ახალ პროექტზე - OAI Labs-ზე, რომელიც შეიმუშავებს ახალ ინტერფეისებს ხელოვნურ ინტელექტთან ადამიანების თანამშრომლობისთვის.
Model Behavior გუნდი მნიშვნელოვან როლს ასრულებდა OpenAI-ის AI მოდელების პიროვნული თვისებების ფორმირებაში. მათ შორის, გუნდი მუშაობდა სიკოფანტიის შემცირებაზე - როდესაც AI მოდელები უბრალოდ ეთანხმებიან მომხმარებლის მოსაზრებებს, ნაცვლად დაბალანსებული პასუხების შეთავაზებისა.
ბოლო თვეებში OpenAI გაზრდილი კრიტიკის ქვეშ მოექცა თავისი AI მოდელების ქცევის გამო. მომხმარებლებმა უარყოფითად შეაფასეს GPT-5-ში შეტანილი პიროვნული ცვლილებები, რის გამოც კომპანიამ ძველი მოდელების, მათ შორის GPT-4o-ს ხელმისაწვდომობა აღადგინა.
აგვისტოში 16 წლის ბიჭის მშობლებმა OpenAI-ს წინააღმდეგ სარჩელი შეიტანეს, სადაც ChatGPT-ს მათი შვილის თვითმკვლელობაში დაადანაშაულეს. სასამართლო დოკუმენტების თანახმად, ადამ რეინმა თავისი სუიციდური აზრები ChatGPT-სთან გაუზიარა, ხოლო AI-მ ვერ შეძლო სათანადო რეაგირება.
ჯოან ჯანგმა, რომელიც ოთხი წელია OpenAI-ში მუშაობს, სოციალურ ქსელში უკვე გამოაცხადა თავისი ახალი პოზიციის შესახებ. OAI Labs-ის გენერალური მენეჯერის პოზიციაზე იგი გეგმავს ისეთი ინტერფეისების შექმნას, რომლებიც სცდება ჩატის ფორმატს და ფოკუსირდება აზროვნების, შემოქმედების და სწავლის ახალ ინსტრუმენტებზე.