Skip to main content
ელექტრო ავტომობილები17.11.20253 ნახვა

Rivian-ის დირექტორი მარკეტინგს უხელმძღვანელებს — კომპანია R2-ის პრემიერამდე მასშტაბურ რეორგანიზაციას იწყებს

Rivian-ის დირექტორი RJ სკერინჯი დროებით მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოსტს იკავებს. კომპანია 600-ზე მეტ თანამშრომელს ათავისუფლებს.

Rivian-ის დირექტორი მარკეტინგს უხელმძღვანელებს — კომპანია R2-ის პრემიერამდე მასშტაბურ რეორგანიზაციას იწყებს

ელექტრომობილების მწარმოებელი Rivian-ის დამფუძნებელი და გენერალური დირექტორი, არჯეი სკერინჯი, კომპანიაში ახალ როლს ითავსებს. ეს ცვლილება უფრო დიდი რესტრუქტურიზაციის ნაწილია, რომელიც მომავალ წელს R2 მოდელის SUV-ის გამოშვებას უკავშირდება და 600-ზე მეტი თანამშრომლის გათავისუფლებას ითვალისწინებს.

ხუთშაბათს თანამშრომლებისთვის გაგზავნილ ელექტრონულ წერილში სკერინჯმა განაცხადა, რომ ის დროებით შეასრულებს კომპანიის მარკეტინგის მთავარი ოფიცრის მოვალეობას. ეს პირველი შემთხვევაა, როდესაც Rivian-ი ამ პოზიციაზე კადრს ეძებს. წერილის მიხედვით, რომელიც TechCrunch-მა მოიპოვა, Rivian-ის „მარკეტინგული გამოცდილების“ გუნდისა და კრეატიული სტუდიის ხელმძღვანელები ამიერიდან უშუალოდ სკერინჯის დაქვემდებარებაში იქნებიან.

ხუთშაბათს გამოცხადებული შემცირება მიმდინარე წელს Rivian-ისთვის კადრების გათავისუფლების მესამე ტალღაა. ივნისში კომპანიამ საწარმოო გუნდიდან დაახლოებით 140 თანამშრომელი გაათავისუფლა, სექტემბერში კი ანალოგიური მასშტაბის შემცირება გაყიდვებისა და სერვისის მიმართულებას შეეხო. ამას წინ უძღოდა 2024 წლის დასაწყისში სამუშაო ძალის უფრო დრამატული, 10%-იანი შემცირება.

„რთული სიახლის გასაზიარებლად გწერთ“, — აღნიშნა სკერინჯმა თანამშრომლებისადმი მიმართვაში. „R2-ის პრემიერის წინაშე და ჩვენი ბიზნესის მომგებიანად ზრდის აუცილებლობის ფონზე, მივიღეთ ძალიან რთული გადაწყვეტილება, განვახორციელოთ სტრუქტურული ცვლილებები ჩვენს გუნდებში. ამ ცვლილებების შედეგად, ჩვენი გუნდის ზომა დაახლოებით 4.5%-ით შემცირდება“.

სკერინჯის თქმით, „ცვალებადმა საოპერაციო ფონმა“ — რაც გულისხმობს ფედერალური საგადასახადო შეღავათების დაკარგვას ელექტრომობილებზე, ტრამპის ადმინისტრაციის მიერ გაზრდილ ტარიფებსა და აშშ-ში სუფთა ენერგიის პროექტების წინააღმდეგ არსებულ ზოგად სირთულეებს — კომპანია აიძულა, „გადაეაზრებინა ბაზარზე გასვლის ფუნქციების მასშტაბირების გზები“.

გარდა იმისა, რომ სკერინჯი პირადად უხელმძღვანელებს მარკეტინგისა და კრეატიულ მიმართულებებს, კომპანია ასევე „გაამარტივებს“ მომხმარებელთა გამოცდილებას. სკერინჯის წერილის თანახმად, Rivian-ი „ავტომობილების ოპერაციების“ გუნდს სერვისის განყოფილებასთან გააერთიანებს.

ამავდროულად, მიწოდებისა და „მობილური ოპერაციების“ მიმართულებები გაყიდვების დეპარტამენტის ნაწილი გახდება. სკერინჯის განმარტებით, ეს სტრუქტურული ცვლილებები მიზნად ისახავს „შეძენის პროცესის მაქსიმალურად შეუფერხებლად წარმართვას, ერთიანი საკონტაქტო წერტილის მეშვეობით გაყიდვებიდან ავტომობილის მიწოდებამდე“.

წყარო: TechCrunch EVs
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

FedEx-ი ელექტრო სატვირთოების სტარტაპ Harbinger-ში 160 მილიონ დოლარს აბანდებს
ელექტრო ავტომობილები

FedEx-ი ელექტრო სატვირთოების სტარტაპ Harbinger-ში 160 მილიონ დოლარს აბანდებს

FedEx-ი ელექტრო სატვირთოების სტარტაპ Harbinger-ში 160 მილიონ დოლარს აბანდებს და კომპანიისგან 53 ერთეულ შასის უკვეთავს.

13.11.2025
Rivian-ი აქციონერებთან დავას 250 მილიონი დოლარით მოაგვარებს R1 მოდელების ფასების ზრდის გამო
ელექტრო ავტომობილები

Rivian-ი აქციონერებთან დავას 250 მილიონი დოლარით მოაგვარებს R1 მოდელების ფასების ზრდის გამო

ელექტრომობილების მწარმოებელი Rivian-ი 250 მილიონ დოლარს გადაიხდის აქციონერების სარჩელის მოსაგვარებლად, რომელიც R1 მოდელების ფასების სკანდალურ ზრდას მოჰყვა.

24.10.2025
Ford-ი F-150 Lightning-ის წარმოებას აჩერებს და ბენზინის მოდელებზე გადადის
ელექტრო ავტომობილები

Ford-ი F-150 Lightning-ის წარმოებას აჩერებს და ბენზინის მოდელებზე გადადის

Ford-ი დროებით აჩერებს პოპულარული ელექტრო პიკაპის, F-150 Lightning-ის წარმოებას და უპირატესობას ბენზინისა და ჰიბრიდულ მოდელებს ანიჭებს.

23.10.2025