Skip to main content
სტარტაპი12.11.20252 ნახვა

The Prompting Company: სტარტაპმა $6.5 მილიონი მოიზიდა, რათა ბრენდები ChatGPT-ის რეკომენდაციებში მოხვდნენ

სტარტაპმა The Prompting Company $6.5 მილიონი მოიზიდა, რათა ბრენდებს დაეხმაროს ხელოვნური ინტელექტის სარეკომენდაციო სისტემებში გამოჩენაში.

The Prompting Company: სტარტაპმა $6.5 მილიონი მოიზიდა, რათა ბრენდები ChatGPT-ის რეკომენდაციებში მოხვდნენ

მომხმარებლები პროდუქტების აღმოსაჩენად Google-ის ნაცვლად სულ უფრო ხშირად მიმართავენ ხელოვნურ ინტელექტს. უახლესი კვლევის თანახმად, ამერიკელები წელს სადღესასწაულო საყიდლებზე საჩუქრებისა და ფასდაკლებების მოსაძიებლად ტრადიციული საძიებო სისტემების ნაცვლად, სავარაუდოდ, დიდ ენობრივ მოდელებს (LLM) გამოიყენებენ.

ანგარიშის პროგნოზით, 2025 წლისთვის, 2024 წელთან შედარებით, რითეილერების ვებგვერდებზე ჩატბოტებიდან და AI-დან გენერირებული ტრაფიკი შესაძლოა 520%-ით გაიზარდოს. ბრენდებისთვის ეს ნიშნავს, რომ მათ სწრაფად უნდა იპოვონ გზა, თუ როგორ მოხვდნენ ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებულ რეკომენდაციებში.

სწორედ ამ მზარდ ტენდენციაზე აკეთებს ფსონს Y Combinator-ის მხარდაჭერილი სტარტაპი The Prompting Company. კომპანია ბრენდებს ეხმარება, რომ მათი პროდუქტები AI-აპლიკაციებში გამოჩნდეს GEO-ს (გენერაციული სისტემების ოპტიმიზაცია) სტრატეგიის გამოყენებით, რომელიც შექმნილია მომავლისთვის, სადაც AI-აგენტები მომხმარებლების ნაცვლად დაათვალიერებენ ინტერნეტს.

ოთხი თვის წინ დაარსებულმა სტარტაპმა, რომლის დამფუძნებლები კევინ ჩანდრა, მიშელ მარსელინი და ალბერტ პუნამა არიან, საწყის ეტაპზე 6.5 მილიონი დოლარის დაფინანსება მოიზიდა. მის კლიენტებს შორის უკვე არიან ისეთი კომპანიები, როგორებიცაა Rippling, Rho, Motion, Vapi, Fondo, Kernel და Traceloop.

„ბოლო ერთი წლის განმავლობაში ვებგვერდებზე ტრაფიკის ზრდის უმეტესი ნაწილი ადამიანებზე კი არა, AI-ბოტებზე მოდის“, - განუცხადა TechCrunch-ს თანადამფუძნებელმა და აღმასრულებელმა დირექტორმა, კევინ ჩანდრამ. „ჩვენ უკვე ვხედავთ, რომ დეველოპერები პროდუქტების რეკომენდაციებს უშუალოდ სამუშაო პროცესში სთხოვენ AI-ინსტრუმენტებს“.

The Prompting Company-ში თვლიან, რომ რადგან პროდუქტების აღმოჩენის პირველი წერტილი AI ხდება, ბრენდებმა ადამიანებთან ერთად AI-აგენტებისთვის მარკეტინგის წარმოებაც უნდა ისწავლონ. ჩანდრას თქმით, ეს ნიშნავს, რომ ბრენდებს დასჭირდებათ „AI-ზე ორიენტირებული ვებგვერდი“ — საიტის ვერსია, რომელიც შექმნილია სპეციალურად აგენტებისთვის, ნავიგაციის მენიუების, ამომხტარი ფანჯრებისა და სხვა მარკეტინგული ელემენტების გარეშე.

პლატფორმა შემდეგნაირად მუშაობს: პირველ რიგში, ის აანალიზებს კითხვებს, რომლებსაც AI-აგენტები სვამენ და ავლენს კონკრეტულ, შეძენის განზრახვაზე მიმართულ მოთხოვნებს. შემდეგ, ის ქმნის სტრუქტურირებულ კონტენტს, რომელიც ამ კითხვებს პასუხობს და AI-აგენტებს ავტომატურად ამისამართებს „AI-სთვის ოპტიმიზებულ გვერდებზე“.

ეს მიდგომა კომპანიებს საშუალებას აძლევს, გამოაქვეყნონ ათასობით AI-მეგობრული გვერდი, რათა ენობრივმა მოდელებმა მათი პასუხების ციტირება შეძლონ მაშინაც კი, თუ ისინი ტრადიციულ SEO-რეიტინგებში მაღალ პოზიციებზე არ არიან. მიუხედავად იმისა, რომ SEO კვლავ მნიშვნელოვანია, ჩანდრა ამტკიცებს, რომ GEO ბრენდებისთვის სწრაფად ხდება პრიორიტეტი.

ეს ცვლილება, შესაძლოა, პროდუქტების შეძენის პროცესზეც აისახოს. ახალი პროტოკოლები, როგორიცაა Google-ის „აგენტი-აგენტს“ სისტემა და OpenAI-ს პარტნიორობა Stripe-თან, ამ პროცესს კიდევ უფრო დააჩქარებს. ეს საშუალებას მისცემს AI-აგენტებს, დაათვალიერონ და დაასრულონ შესყიდვები მომხმარებლების სახელით.

„წარმოიდგინეთ, რომ თქვენ დიდი ელექტრონული კომერციის მაღაზია ხართ. ჩვენ ვეხმარებით ჩვენს კლიენტებს, რომ ეს მოქმედებები (ყიდვა, დაბრუნება, შედარება) AI-აგენტებისთვის ხელმისაწვდომი გახადონ. ამჟამად აგენტები ჯერ არ ახორციელებენ ამ ოპერაციებს, მაგრამ ველით, რომ ეს უახლოეს თვეებში შეიცვლება“, - ამბობს ჩანდრა.

ამჟამად The Prompting Company ძირითადად ფინტექ, დეველოპერული ინსტრუმენტებისა და SaaS კომპანიებს ემსახურება. გუნდის თქმით, მათ პროდუქტს Fortune 10-ის სიაში შემავალი კომპანიაც იყენებს. პლატფორმაზე ამ დროისთვის დაახლოებით ნახევარი მილიონი გვერდია განთავსებული, რომლებიც კლიენტების საიტებზე ყოველთვიურად ათეულობით მილიონ ვიზიტორს უზრუნველყოფენ.

კომპანიის დამფუძნებლები ინდონეზიელი იმიგრანტები არიან, რომლებმაც ერთმანეთი კოლეჯში გაიცნეს. მათ წარსულში უკვე შექმნეს YC-ის მიერ მხარდაჭერილი წარმატებული სტარტაპები: Typedream (რომელიც beehiiv-მა შეიძინა) და Cotter (რომელიც Stytch-მა შეიძინა). მოზიდული $6.5 მილიონი, კომპანიას პლატფორმის მასშტაბირებასა და პარტნიორობის გაღრმავებაში დაეხმარება. სტარტაპი ასევე თანამშრომლობს NVIDIA-სთან შემდეგი თაობის AI-ძიების ტექნოლოგიებზე.

წყარო: TechCrunch Startups
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

გრძელვადიანი ხედვა: რატომ უნდა დაგეგმოს სტარტაპმა Series D რაუნდი პირველივე დღიდან
სტარტაპი

გრძელვადიანი ხედვა: რატომ უნდა დაგეგმოს სტარტაპმა Series D რაუნდი პირველივე დღიდან

ექსპერტები გვირჩევენ, როგორ უნდა დაგეგმონ სტარტაპის დამფუძნებლებმა გვიანი ეტაპის დაფინანსება ბიზნესის დაწყების პირველივე დღიდან.

11.11.2025
Kaltura 27 მილიონ დოლარად ისრაელურ AI-სტარტაპს, eSelf-ს, ყიდულობს
სტარტაპი

Kaltura 27 მილიონ დოლარად ისრაელურ AI-სტარტაპს, eSelf-ს, ყიდულობს

AI ვიდეო პლატფორმა Kaltura 27 მილიონ დოლარად ყიდულობს ისრაელურ სტარტაპს, რომელიც ფოტორეალისტურ მოსაუბრე ავატარებს ქმნის.

11.11.2025
NBA-ს ვარსკვლავმა, მაილს მაკბრაიდმა, მეგობრების საპოვნელი აპლიკაცია Mmotion შექმნა
სტარტაპი

NBA-ს ვარსკვლავმა, მაილს მაკბრაიდმა, მეგობრების საპოვნელი აპლიკაცია Mmotion შექმნა

„ნიუ-იორკ ნიქსის“ მოთამაშე მაილს მაკბრაიდმა ნიუ-იორკში განცდილი მარტოობის შემდეგ შექმნა აპლიკაცია, რომელიც მომხმარებლებს საერთო ინტერესების მიხედვით პოულობს.

10.11.2025