Skip to main content
ტრანსპორტი3.10.202550 ნახვა

Via-მ IPO-ზე 492.9 მილიონი დოლარი მოიზიდა, გერმანული ავტომწარმოებლები კი კონტრშეტევაზე გადადიან

გერმანული ავტომწარმოებლები ჩინურ კონკურენციას უპირისპირდებიან, Via წარმატებულ IPO-ს ახორციელებს, ხოლო ავტონომიური ტრანსპორტის სფეროში ახალი პარტნიორობები ყალიბდება.

Via-მ IPO-ზე 492.9 მილიონი დოლარი მოიზიდა, გერმანული ავტომწარმოებლები კი კონტრშეტევაზე გადადიან

მიუნხენში გამართულ IAA Mobility-ის კონფერენციაზე გერმანულმა ავტომწარმოებლებმა მკაფიო გზავნილი გააგზავნეს ჩინეთის მიმართულებით - ისინი კონკურენციას კვლავაც აგრძელებენ და ბაზარზე პოზიციების დათმობას არ აპირებენ.

Volkswagen Group-ის, Mercedes-ისა და BMW-ის წარმომადგენლებმა მრავალი ახალი მოდელი წარადგინეს, მათ შორის ელექტრომობილებიც. VW-ის ხელმძღვანელმა ოლივერ ბლუმმა კომპანიის სტრატეგია გააცნო ჟურნალისტებს, განსაკუთრებით ჩინეთის ბაზარზე ელექტრომობილების მიმართულებით.

ევროპის ბაზარზე ჩინური მწარმოებლების აქტიურობის საპასუხოდ, გერმანულმა კომპანიებმა ახალი მოდელები წარმოადგინეს - Mercedes-ის ელექტრული GLC, BMW iX3 ოთხი „სუპერკომპიუტერით" და Volkswagen-ის ID Polo და ID Cross კონცეპტები.\n\nRimac Technology-მ განაცხადა, რომ 2027 წლის ბოლოსთვის მყარსხეულიანი ბატარეების წარმოებას დაიწყებს, რომელთა დამუხტვა 10%-დან 80%-მდე 10 წუთზე ნაკლებ დროში იქნება შესაძლებელი.

სატრანსპორტო პროგრამული უზრუნველყოფის სტარტაპმა Via-მ წარმატებით განახორციელა პირველადი საჯარო შეთავაზება (IPO). კომპანიამ 10.7 მილიონი აქცია გაყიდა, თითოეული 46 დოლარად, რამაც ჯამში 492.9 მილიონი დოლარი შეადგინა. კომპანიის შეფასება 3.7 მილიარდ დოლარს აღწევს.

Hyundai-მ Motional-ში დამატებითი ინვესტიცია განახორციელა. პირველი ტრანში 452 მილიონ დოლარს შეადგენს და მიმდინარე წელს გაიცემა, მეორე ტრანში კი მომავალ წელსაა დაგეგმილი.

Lyft-მა და May Mobility-მ ატლანტაში რობოტაქსების სერვისი წამოიწყეს, რაც მათი პარტნიორობის პირველი კომერციული პროექტია. პარალელურად, Uber-მა და ჩინურმა Momenta-მ განაცხადეს, რომ 2026 წლიდან მიუნხენში რობოტაქსების ტესტირებას დაიწყებენ.