ელექტროველოსიპედების გიგანტი Rad Power Bikes გაკოტრდა და ბიზნესის გაყიდვას გეგმავს
ელექტროველოსიპედების კომპანია Rad Power Bikes გაკოტრდა, თუმცა მუშაობას აგრძელებს და 45-60 დღეში ბიზნესის გაყიდვას გეგმავს.

ელექტროველოსიპედების მწარმოებელმა ამერიკულმა კომპანიამ, Rad Power Bikes-მა, ორშაბათს გაკოტრების შესახებ განცხადება შეიტანა. ეს ნაბიჯი გადაიდგა რამდენიმე კვირის შემდეგ, რაც კომპანიამ თანამშრომლები გააფრთხილა, რომ ახალი დაფინანსების მოძიების გარეშე, შესაძლოა, საქმიანობა შეეწყვიტა.
კომპანიის წარმომადგენლის განცხადებით, Rad Power Bikes-ი გაკოტრების პროცესის მიმდინარეობისას ჩვეულ რეჟიმში განაგრძობს ოპერირებას და მომდევნო 45-60 დღის განმავლობაში ბიზნესის გაყიდვას გეგმავს. „ეს ნაბიჯი საშუალებას გვაძლევს, შევინარჩუნოთ ჩვეული სამუშაო რიტმი, სანამ ვეძებთ საუკეთესო გამოსავალს იმ ადამიანებისთვის, ვინც ყოველდღიურად Rad-ზეა დამოკიდებული“, — ნათქვამია კომპანიის განცხადებაში.
მათივე თქმით, მთავარი მიზანი კომპანიის მთლიანობის შენარჩუნება და მომხმარებლებთან, მომწოდებლებთან და პარტნიორებთან ჩამოყალიბებული ურთიერთობების შენარჩუნებაა. Rad Power Bikes-ი ელექტროველოსიპედების იმ კომპანიების რიგს შეუერთდა, რომლებმაც პანდემიის დროინდელი ბუმის დასრულების შემდეგ გაკოტრების პროცედურები დაიწყეს. თუმცა, ზოგიერთმა მათგანმა, მაგალითად VanMoof-მა და Cake-მა, რესტრუქტურიზაციის გზით ახალი მფლობელების პოვნა შეძლო.
გასული წლის ნოემბერში Rad Power Bikes-მა თანამშრომლებს აცნობა, რომ არსებობდა „ძალიან პერსპექტიული“ გარიგება, რომელიც კომპანიის გადარჩენას უზრუნველყოფდა და „დიდი ალბათობით შედგებოდა“, თუმცა მოლაპარაკებები საბოლოოდ ჩაიშალა. კომპანიას ამ შეთანხმების დეტალები არ გაუსაჯაროებია.
ამ მოვლენიდან რამდენიმე კვირაში, აშშ-ის სამომხმარებლო პროდუქტების უსაფრთხოების კომისიამ (CPSC) გაავრცელა გაფრთხილება, რომ Rad Power-ის ძველი მოდელის ბატარეები „სერიოზული დაზიანებისა და გარდაცვალების რისკს“ შეიცავდა. კომისიამ ხანძრის 31 შემთხვევა დააფიქსირა. კომპანიამ განაცხადა, რომ „კატეგორიულად არ ეთანხმება“ CPSC-ის შეფასებებს.
კომპანიისთვის ბოლო რამდენიმე წელი საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. განხორციელდა თანამშრომლების მასობრივი დათხოვნა, ხოლო მიმდინარე წლის დასაწყისში შეიცვალა აღმასრულებელი დირექტორი. ახალმა ხელმძღვანელმა, კეითი ლენცჩმა, რომელსაც რთულ მდგომარეობაში მყოფი კომპანიების მართვის მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს, სტრატეგიის ცვლილება დააანონსა.
ლენცჩის თქმით, კომპანია პირდაპირი გაყიდვების მოდელიდან, რომელმაც მას წარმატება მოუტანა, საცალო ვაჭრობაზე ორიენტირებულ მიდგომაზე გადადის. „ეს ცვლილება ქმნის ახალ შესაძლებლობებს, რომ მივწვდეთ მეტ მომხმარებელს, გავაძლიეროთ მათთან ურთიერთობა და განვავითაროთ ბრენდი“, — განაცხადა მან დანიშვნისას.
გაკოტრების პროცესის დაწყებისას კომპანიის აქტივები 32 მილიონ დოლარს შეადგენდა, ხოლო ვალდებულებები — 73 მილიონს. ვალის მნიშვნელოვანი ნაწილი, 8 მილიონ დოლარზე მეტი, აშშ-ის საბაჟო და საზღვრის დაცვის სააგენტოს მიმართ გადაუხდელ ტარიფებს მოიცავდა, თუმცა კომპანია ამ დავალიანებას სადავოდ მიიჩნევს.
გაურკვეველია, რა როლი ითამაშა ამ ტარიფებმა კომპანიის გაკოტრებაში, თუმცა ეს არ იქნებოდა პირველი შემთხვევა, როდესაც დონალდ ტრამპის პრეზიდენტობის დროს დაწესებულმა გადასახადებმა მიკრომობილობის კომპანია კრიზისამდე მიიყვანა. ჩინურ იმპორტზე დაწესებულმა ტარიფებმა თავის დროზე ხელი შეუწყო ელექტრო სკეიტბორდების მწარმოებელი კომპანია Boosted-ის გაკოტრებას.
მსგავსი სტატიები

სასამართლოს გადაწყვეტილება: Tesla-მ „ავტოპილოტისა“ და „სრული თვითმართვის“ ფუნქციების შესახებ მომხმარებლები შეცდომაში შეიყვანა
კალიფორნიის სასამართლომ დაადგინა, რომ Tesla-ს მარკეტინგი მძღოლებს მისი დამხმარე სისტემების შესაძლებლობებზე მცდარ წარმოდგენას უქმნიდა.

როგორ მიიყვანა Volvo-სთან წარუმატებელმა გარიგებამ ტექნოლოგიური კომპანია Luminar-ი გაკოტრებამდე
როგორ დაანგრია Volvo-სთან დადებულმა მრავალმილიონიანმა კონტრაქტმა ლიდარ ტექნოლოგიების პიონერი კომპანია Luminar-ი და მიიყვანა ის გაკოტრებამდე.

Ford-ის სტრატეგიული ცვლილება: ავტომწარმოებელი ენერგიის შენახვის ბაზარზე შედის
Ford-ი ელემენტების შესანახი სისტემების ახალ ბიზნესს იწყებს, რომელიც მონაცემთა ცენტრებსა და ენერგოსისტემებს მოემსახურება.