NBA-ს ვარსკვლავმა, მაილს მაკბრაიდმა, მეგობრების საპოვნელი აპლიკაცია Mmotion შექმნა
„ნიუ-იორკ ნიქსის“ მოთამაშე მაილს მაკბრაიდმა ნიუ-იორკში განცდილი მარტოობის შემდეგ შექმნა აპლიკაცია, რომელიც მომხმარებლებს საერთო ინტერესების მიხედვით პოულობს.

„ნიუ-იორკ ნიქსის“ მოთამაშემ, მაილს „დიუს“ მაკბრაიდმა, სტარტაპების სამყაროში პირველი ნაბიჯი გადადგა და გამოცდილ მეწარმე ჯო აინჰორნთან ერთად ახალი სოციალური აპლიკაცია Mmotion შექმნა. აპლიკაციის მიზანია, დაეხმაროს ადამიანებს, იპოვონ ახალი მეგობრები საერთო ინტერესების საფუძველზე და აღმოაჩინონ ახლომდებარე საინტერესო ადგილები, როგორიცაა ბარები და რესტორნები.
აპლიკაციის შექმნის იდეა კალათბურთელს ნიუ-იორკში გადასვლის შემდეგ განცდილმა პირადმა გამოცდილებამ შთააგონა. ხუთი წლის წინ, როდესაც 20 წლის მაკბრაიდი „ნიქსის“ ახალბედა მოთამაშე გახდა, დიდ ქალაქთან შეგუება გაუჭირდა. „როდესაც აქ ჩამოვედი, ჩემი გუნდის ყველა წევრი ან დაქორწინებული და შვილიანი იყო, ან უბრალოდ განმარტოებით ყოფნას ამჯობინებდა“, - განუცხადა მან TechCrunch-ს და აღნიშნა, რომ სურდა, ეპოვა გზა, რომლითაც „ორგანულად“ გაიცნობდა ადამიანებს, რადგან, მისი აზრით, „სოციალურ მედიაში ყველა ზედაპირულია“.
Mmotion ტრადიციული სამეგობრო პლატფორმებისგან, როგორიცაა Bumble BFF, განსხვავდება და უფრო მეტად Snap Map-ისა და Find My-ს კონკურენტია. აპლიკაცია გეოლოკაციისა და მომხმარებლის მოძრაობის თვალყურის დევნების ტექნოლოგიებს იყენებს, რათა ახლომახლო მყოფი მსგავსი ინტერესების მქონე ადამიანები გამოავლინოს. ამასთან, ის ინახავს მომხმარებლის მიერ მონახულებული ადგილების ისტორიას, რაც ერთგვარ პირად დღიურად მუშაობს.
Mmotion-ზე წვდომისთვის მომხმარებელმა განაცხადი უნდა შეავსოს. დამტკიცების შემდეგ, მათ შეუძლიათ მიუთითონ საკუთარი ინტერესები და გაწევრიანდნენ თემატურ ჯგუფებში, ანუ „წრეებში“ (Circles), მაგალითად, ლაშქრობის, კალათბურთის მატჩებზე დასწრების ან სამხატვრო გალერეების მოყვარულთა ჯგუფებში. აპლიკაციას ასევე აქვს პირადი შეტყობინებების ფუნქცია და მეგობრობის მოთხოვნის გაგზავნის შესაძლებლობა.
მომხმარებლის უსაფრთხოება აპლიკაციის ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია. ლოკაციის მონაცემები დაშიფრულია და ხელმისაწვდომია მხოლოდ თავად მომხმარებლისთვის, თუ ის გაზიარებას არ გადაწყვეტს. აპლიკაციის ჩართვისას მომხმარებელი ავტომატურად „ინკოგნიტო“ რეჟიმშია, რასაც Mmotion „დაცულ რეჟიმს“ (Vault Mode) უწოდებს და მისი შეცვლა ნებისმიერ დროსაა შესაძლებელი.
აპლიკაცია ასევე გთავაზობთ უნიკალურ ფუნქციას სახელწოდებით „პერსონები“ (Personas). ეს მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, შექმნას სამამდე ცალკეული ჯგუფი და თავად გადაწყვიტოს, ვის გაუზიაროს პირადი ლოკაცია, მაგალითად, სახლის მისამართი. „მაილსს შეიძლება ჰქონდეს თავისი „დიუსის პერსონა“, რომელიც უფრო საჯაროა და „ნიქსის“ ფანებს საშუალებას აძლევს, ნახონ ის ადგილები, რომელთა გამჟღავნებაც მას არ ეთაკილება. ამავდროულად, მას შეიძლება ჰქონდეს სხვა „პერსონა“, როდესაც სხვა ქალაქში მოგზაურობს და სურს, ნაკლებად შესამჩნევი იყოს“, - განმარტა ჯო აინჰორნმა.
აპლიკაცია ყოველთვიურ სააბონენტო მოდელზე იმუშავებს. ზუსტი ფასი ჯერ უცნობია, თუმცა აინჰორნის თქმით, ის ხელმისაწვდომი იქნება: „თვეში ერთ ფინჯან ყავაზე მეტი არ ეღირება“. შესაძლოა, არსებობდეს პრემიუმ პაკეტებიც დამატებითი ფუნქციებით; მაგალითად, საბაზისო პაკეტით მომხმარებელს ერთ ქალაქში მხოლოდ ხუთ „წრეში“ გაწევრიანება შეეძლება.
Mmotion-ის რუკაზე ასევე დატანილია ადგილობრივი ბიზნესები – რესტორნები, ბარები და კაფეები. გრძელვადიან პერსპექტივაში, კომპანია გეგმავს, ბიზნესებს შესთავაზოს ფასიანი სერვისი, რომელიც მათ ანონიმურ ანალიტიკაზე წვდომას მისცემს. ეს მონაცემები, რომლებიც Google-ის, OpenStreetMap-ისა და Apple Maps-ისგან გროვდება, ბიზნესებს სწორი აუდიტორიის მოზიდვაში დაეხმარება. შემოსავლის დამატებითი წყარო რეკლამები იქნება.
ამჟამად Mmotion ბეტა ვერსიის სახით ხელმისაწვდომია ნიუ-იორკში 1000 რეგისტრირებული მომხმარებლისთვის. აპლიკაციის ჩამოტვირთვა iOS და Android მოწყობილობებზეა შესაძლებელი. ტესტირების ფაზის დასრულებისა და საკმარისი უკუკავშირის მიღების შემდეგ, იგეგმება მისი ფართო მასშტაბით გაშვება.
მსგავსი სტატიები

JPMorgan-ი თაღლითობაში მსჯავრდებული სტარტაპის დამფუძნებლის 142-მილიონიანი იურიდიული ხარჯების გადახდაზე უარს ამბობს
JPMorgan Chase-ი სასამართლოს გადაწყვეტილებას ასაჩივრებს, რომელიც ბანკს სტარტაპ Frank-ის დამფუძნებლის, ჩარლი ჯევისის, იურიდიული ხარჯების დაფარვას ავალდებულებს.
ტექნოლოგიური სექტორის რყევები: 2024 წლის მასშტაბური დათხოვნების სრული ქრონიკა
2024 წელს ტექნოლოგიურ სექტორში მასობრივი დათხოვნები გრძელდება. Google, Amazon, Microsoft და სხვა გიგანტები ათასობით თანამშრომელს უშვებენ.

Pine Labs-ის წარმატებული დებიუტი: შემცირებული შეფასების მიუხედავად, ინდური ფინტექ-გიგანტის აქციები 14%-ით გაიზარდა
ინდურმა ფინტექ-კომპანია Pine Labs-მა ბირჟაზე წარმატებული დებიუტით 440 მლნ დოლარი მოიზიდა, რაც ბაზრის მზარდ ნდობაზე მიუთითებს.