Skip to main content
მარკეტინგი20.12.202555 ნახვა

Squarespace-მა AI-ზე დაფუძნებული ახალი ინსტრუმენტები წარადგინა SEO და დიზაინისთვის

Squarespace-მა წარადგინა ახალი AI ინსტრუმენტები, რომლებიც მომხმარებლებს ვებსაიტების ოპტიმიზაციასა და დიზაინში დაეხმარება Refresh 2025 პროგრამის ფარგლებში.

Squarespace-მა AI-ზე დაფუძნებული ახალი ინსტრუმენტები წარადგინა SEO და დიზაინისთვის

ვებ-პლატფორმა Squarespace-მა ახალი AI ტექნოლოგიებით აღჭურვილი ინსტრუმენტების პაკეტი წარადგინა, რომელიც მომხმარებლებს SEO ოპტიმიზაციასა და ვებ-დიზაინში დაეხმარება. ეს სიახლეები Refresh 2025 პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.

კომპანიის მიერ შემოთავაზებული ახალი ინსტრუმენტები პრაქტიკულ გამოყენებაზეა ორიენტირებული და მომხმარებლებს Squarespace-ის მაქსიმალურად ეფექტურად გამოყენებაში დაეხმარება. განსაკუთრებით აღსანიშნავია Squarespace Beacon AI - სისტემა, რომელიც ისეთი ყოველდღიური ამოცანების გადაჭრაში დაეხმარება მომხმარებლებს, როგორიცაა პროდუქტების ჩამონათვალის შექმნა და მარკეტინგული ავტომატიზაცია.

პლატფორმაზე ასევე ხელმისაწვდომი გახდა AI ოპტიმიზაციის ახალი ინსტრუმენტები, რომლებიც SEO-ს გაუმჯობესებასა და საძიებო სისტემებში ხილვადობის გაზრდას უზრუნველყოფს. დამატებით, წარდგენილ იქნა Finish Layer - დიზაინზე ორიენტირებული ინსტრუმენტების ნაკრები, რომელიც ვებსაიტების თანამედროვე იერსახის შექმნას ამარტივებს.

Squarespace-ის პროდუქტის მთავარმა ოფიცერმა, პოლ გუბეიმ განაცხადა: "Refresh 2025-ის ფარგლებში, ჩვენ ვაფართოებთ ჩვენს პროდუქტების პაკეტს, დიზაინის ექსპერტიზისა და AI ტექნოლოგიების კომბინირებით, რაც ბიზნესის მართვას გააადვილებს ავთენტური ბრენდის შენარჩუნებით".

კომპანია ასევე გეგმავს Blueprint AI-ის გაფართოებას ჩეთზე დაფუძნებული ინტერფეისით, რომელიც გამოსახულებების შექმნის, კონტენტის გენერირებისა და დიზაინის რჩევების მიღების შესაძლებლობას მისცემს მომხმარებლებს.

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
მარკეტინგი

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი

შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

19.12.2025
ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
მარკეტინგი

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?

გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

19.12.2025
13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
მარკეტინგი

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს

შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.

18.12.2025