Skip to main content
მარკეტინგი20.12.2025153 ნახვა

YouTube-მა სტუდიაში ახალი A/B ტესტირება და AI ანალიტიკა დაამატა

YouTube-მა შემქმნელებისთვის ორი მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი წარადგინა - სათაურების A/B ტესტირება და AI-ზე დაფუძნებული ანალიტიკური ასისტენტი Ask Studio.

YouTube-მა სტუდიაში ახალი A/B ტესტირება და AI ანალიტიკა დაამატა

YouTube-მა თავის Made on YouTube ღონისძიებაზე ორი მნიშვნელოვანი სიახლე წარადგინა - ვიდეოების სათაურების A/B ტესტირება და ახალი ანალიტიკური ასისტენტი Ask Studio.

ახალი ფუნქციონალის მეშვეობით, კონტენტის შემქმნელებს შესაძლებლობა ექნებათ ერთდროულად სამი სხვადასხვა სათაური და მინიატურა გამოსცადონ თითოეული ვიდეოსთვის. კომპანიის ინფორმაციით, მინიატურების ტესტირების ინსტრუმენტი, რომელიც 2023 წელს დაინერგა, უკვე 15 მილიონზე მეტჯერ იქნა გამოყენებული.

YouTube-ის პროდუქტის მთავარი ოფიცერი, ჯოანა ვულიჩი აღნიშნავს: "ჩვენ გვაქვს მრავალი მძლავრი გრაფიკი და დიაგრამა ბიზნესის სამართავად, თუმცა ზოგჯერ ეს რთული გასარკვევია. ამიტომ ვამატებთ ჩატის ინტერფეისს, რათა შემქმნელებმა შეძლონ თავიანთ ანალიტიკაზე მარტივად საუბარი და გაარკვიონ, რა მუშაობს და რა - არა."

ახალი Ask Studio წარმოადგენს საუბრის სტილის ინსტრუმენტს, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს, ჩვეულებრივი ენით დასვან კითხვები და მიიღონ დეტალური ანალიზი თავიანთი კონტენტის შესახებ.

YouTube-ის გენერალური დირექტორი ნილ მოჰანი ბლოგში წერს: "ჩვენ ხელოვნურ ინტელექტს განვიხილავთ, როგორც ამ ინსტრუმენტების შემდგომ ევოლუციას - რომელიც შექმნილია ადამიანური კრეატიულობისა და თხრობის გასაძლიერებლად. თუმცა, ნუ შეგეშლებათ - არც ერთი სტუდია, ქსელი, ტექნოლოგიური კომპანია თუ AI ინსტრუმენტი არ ფლობს გართობის მომავალს. ეს ძალა თქვენ გეკუთვნით - შემქმნელებს."

ორივე ახალი ფუნქცია - A/B სათაურების ტესტირება და Ask Studio ანალიტიკა - უკვე ხელმისაწვდომია პლატფორმაზე.

წყარო: Search Engine Journal
გაზიარება:

მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
მარკეტინგი

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი

შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

19.12.2025
ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
მარკეტინგი

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?

გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

19.12.2025
13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
მარკეტინგი

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს

შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.

18.12.2025