OpenAI-მ ინდოეთში ChatGPT-ის იაფფასიანი სააბონენტო პაკეტი წარადგინა
OpenAI-მ ინდოეთში ChatGPT-ის ახალი, იაფი სააბონენტო პაკეტი წარადგინა, რომელიც გაუმჯობესებულ ფუნქციებს სთავაზობს მომხმარებლებს თვეში 399 რუპიად.

ხელოვნური ინტელექტის კომპანია OpenAI-მ ახალი სააბონენტო პაკეტი ChatGPT Go-ს შესახებ განაცხადა, რომელიც თავდაპირველად მხოლოდ ინდოეთის მომხმარებლებისთვის იქნება ხელმისაწვდომი.
ახალი პაკეტის ღირებულება თვეში 399 ინდური რუპია (დაახლოებით 4.57 აშშ დოლარი) იქნება და მასში გადასახადებიც შედის. ChatGPT Go უფასო ვერსიასთან შედარებით ათჯერ მეტ შეტყობინების ლიმიტს, გამოსახულებების გენერირების შესაძლებლობასა და ფაილების ატვირთვის ფუნქციას სთავაზობს მომხმარებლებს.
ChatGPT-ის წარმომადგენლის, ნიკ ტურლის განცხადებით, ინდოეთში მყოფი ყველა მომხმარებელი ახლა ფასებს ინდურ რუპიებში იხილავს და გადახდას UPI სისტემის მეშვეობით შეძლებს.
კომპანიის ოფიციალური განცხადების თანახმად, ChatGPT Go ხელმისაწვდომი იქნება ვებგვერდზე, მობილურ აპლიკაციებში (iOS და Android) და სამაგიდო კომპიუტერებზე (macOS და Windows). გაშვების ეტაპზე სერვისი მხოლოდ ინდოეთის ტერიტორიაზე იმუშავებს, ხოლო გადახდა შესაძლებელი იქნება როგორც საკრედიტო ბარათით, ასევე UPI-ით.
მსგავსი სტატიები

კონტენტის მომავალი AI-ს ეპოქაში: ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობის ფაქტორი
შეიტყვეთ, როგორ იცვლება კონტენტის შექმნის სტრატეგია AI-ს ეპოქაში და რატომ ხდება ინფორმაციის წარმომავლობა და ნდობა გადამწყვეტი ფაქტორი ციფრულ სამყაროში.

ვინ სარგებლობს SEO-სა და GEO-ს შორის ზღვრის წაშლით?
გაიგეთ, რატომ იცვლება საძიებო სისტემების ლანდშაფტი, რა როლს ასრულებს AI რეზიუმეები ტრაფიკის კლებაში და რატომ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი განსხვავება SEO-სა და GEO-ს შორის.

13 პარამეტრი Google Ads-ში, რომელიც საერთაშორისო PPC კამპანიების გაშვებამდე უნდა შემოწმდეს
შეიტყვეთ Google Ads-ის ის აუცილებელი პარამეტრები, რომლებიც გავლენას ახდენს საერთაშორისო PPC კამპანიების ეფექტურობაზე და გაიგეთ, როგორ გამართოთ ისინი სწორად ახალ ბაზრებზე გასვლამდე.